دو مقاله توسط هیئت علمی مدرسه کسب و کار قاضی کمبریج، در مورد کمک به کارکنان در مضیقه و در مورد نوآوری استراتژیک، در نسخه چاپی سپتامبر تا اکتبر 2023 هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده است.
مقالهای با عنوان «کمک به یک کارمند در پریشانی»، بخشی از توجه به سلامت روان در شماره جدید HBR، توسط Kiran Bhatti، یک روانشناس مشاوره در کمبریج، مرتبط با کالج ولفسون، و توسط توماس رولت، پروفسور آینده نوشته شده است. جامعه شناسی سازمانی و رهبری در کمبریج قاضی.
آموزش مدیران برای استفاده از درمان شناختی رفتاری (CBT)
این مقاله نشان میدهد که تعداد کمی از مدیران برای مقابله با بحرانهای سلامت روان در محیط کار، علیرغم فشارهای اضافی ناشی از همهگیری و عدم اطمینان اقتصادی، آموزش میبینند. بنابراین نویسندگان ابزارهای اساسی درمان شناختی رفتاری (CBT) را ترسیم می کنند، که بر ارتباط بین احساسات، احساسات فیزیکی و رفتارها تمرکز دارد، که مدیران می توانند از آن برای رسیدگی به پریشانی عاطفی و الگوهای رفتاری منفی در میان کارکنان استفاده کنند.
این مقاله میگوید: «خوشبختانه، اصول مداخله در خط مقدم آنقدر که تصور میشود پیچیده نیست و توسط غیرپزشکان به آسانی قابل یادگیری است.»
پس از همه گیری، سلامت روان به اندازه آمادگی جسمانی مهم است
مراقبت از سلامت روان در محیط کار به اندازه مدیریت سلامت جسمانی حیاتی است – به ویژه در محیط پس از همه گیری امروزی که اکثر کارکنان از نوعی اضطراب یا استرس رنج می برند. مانند داشتن جعبه کمکهای اولیه برای اورژانسهای فیزیکی، کمکهای اولیه سلامت روان باید یک ابزار استاندارد در اختیار هر مدیری باشد.
آدی ایگناتیوس، سردبیر مجله هاروارد بیزینس ریویو، در مقدمهای با عنوان «شغل دائماً در حال گسترش مدیران» میگوید: «ممکن است غیرعادلانه به نظر برسد که رهبران در هنگام بروز بحرانهای سلامت روان در محل کار، انتظار داشته باشیم که اولین پاسخ دهندگان باشند. همچنین باید با کار ترکیبی سازگار شود، خطرات و فرصت های هوش مصنوعی مولد را شناسایی کند و در یک اقتصاد سخت به دنبال منابع جدید رشد باشد. اما چشم انداز کسب و کار در حال تغییر است و مدیران باهوش باید خود را برای موفقیت در دنیای جدید مجهز کنند.
کیت ابزار نوآوری به مدیران کمک می کند تا سرمایه گذاری ها را با استراتژی هماهنگ کنند
یک مقاله HBR جداگانه که توسط 3 نفر از دانشگاهیان کمبریج قاضی با عنوان “رویکردی جدید به نوآوری استراتژیک” نوشته شده است، یک “بسته ابزار نوآوری” جدید را معرفی می کند تا به رهبران کمک کند تا سرمایه گذاری های نوآوری خود را با استراتژی شرکت هماهنگ کنند.
این مقاله توسط Haijian Si، کاندیدای دکترای بازرگانی در کمبریج جاج و مدیر عامل سابق چندین شرکت انرژی چینی نوشته شده است. کریستوف لاچ، استاد مدیریت عملیات و فناوری و مدیر سابق (رئیس) دانشکده بازرگانی؛ و استلیوس کاوادیاس، مارگارت تاچر، استاد مطالعات سازمانی در زمینه نوآوری و رشد و مدیر مشترک مرکز کارآفرینی در کمبریج جاج.
کیت ابزار نوآوری به رهبران این امکان را می دهد تا تغییرات مورد نیاز برای دستیابی به یک استراتژی خاص را تعیین کنند، تغییرات را به اهداف نوآوری تبدیل کنند و سپس یک “سبد نوآوری” ایجاد کنند که هر پروژه را در برابر این اهداف ترسیم کند.
چگونه جعبه ابزار به پروژه ها اجازه می دهد تا استراتژی را شکل دهند و همچنین توسط آن شکل بگیرند
آنها میتوانند پروژههایی را که همتراز نیستند قطع کنند و پروژههای جدیدی ایجاد کنند. این یک فرآیند تکراری و خلاقانه است: پروژهها متناسب با استراتژی تنظیم میشوند، اما میتوانند آن را شکل دهند.
نویسندگان می گویند: «ما از کلمه «سبد» به جای «پرتفولیو» برای نشان دادن مجموعه پروژه های نوآورانه یک شرکت استفاده می کنیم. به این ترتیب، ما مفهوم را از امور مالی متمایز میکنیم و از اشتباه در برخورد با پروژهها مانند اوراق بهادار مالی جلوگیری میکنیم، جایی که هدف معمولاً به حداکثر رساندن بازده از طریق متنوعسازی است. مهم است که به یاد داشته باشید که پروژه های نوآوری اقدامات خلاقانه ای هستند، در حالی که سرمایه گذاری در اوراق بهادار مالی صرفاً خرید دارایی هایی است که قبلا ایجاد شده اند.
در پایان، مقاله میگوید: «فرایند سبد نوآوری نه تنها به مدیران کمک میکند تا استراتژی را اجرا کنند، بلکه به شکلدهی آن نیز کمک میکند. این به آنها دریچه ای می دهد که فعالیت های نوآورانه آنها واقعاً برای استراتژی خود انجام می دهند. معیارهای عمومی ریسک-پاداش رویکردهای سنتی پرتفوی بعید است بینش زیادی ایجاد کند و بنابراین نوع بحثی که مدیران ارشد باید داشته باشند را تحریک نمی کند.
دو مقاله که دامنه تحقیقات در Cambridge Judge را به نمایش می گذارد
معاون پژوهش و تاثیر در کمبریج قاضی، پروفسور نوآوری و سازمان، پل تریسی، گفت که انتشار 2 مقاله توسط دانشگاهیان کمبریج قاضی در همان شماره HBR بر عمق و وسعت تحقیق در دانشکده تاکید دارد.
او گفت: «با توجه به موقعیت و تأثیر عمیقی که دارد، هاروارد بیزینس ریویو میله بسیار بالایی را برای دانشگاهیان دانشکده بازرگانی تعیین میکند، بنابراین کمبریج قاضی از اینکه نه یک بلکه با 2 مقاله در همان شماره مجله ارائه میشود، خرسند است.» “موضوع ارائه شده توسط این 2 مقاله – رفاه کارکنان از طریق مدیریت موثر، و رسیدن به اهداف استراتژیک از طریق نوآوری – منعکس کننده طیف گسترده ای از تخصص در مدرسه کسب و کار است.”